Page 47 - Pure Life 16
P. 47
(
46 PURE LIFE, Vol.5. No.16, (Rajab 1440. Esfand 1397. March 2019)
/
تاراشتنا :دهشم . نآ لحارم و تیبرت و میلعت .) 1381 ( نيسحملاغ ،یهوکش . 14
.یوضر سدق ناتسآ
تاراشتنا هسسؤم :نارهت . تداعس یایمیک .) 1360 ( دمحم ماما ،یلازغ . 15
. نارهت هاگشناد
.) 1388 ( یضايف هفراع . و نيدلارون ،بسن یوسوم .یتيگ ،یيول ناخميرک . 16
سرد رد یزاسوراد و یكشزپ یاه هتشر نایوجشناد تیقفوم نازیم هسیاقم
.یکشزپ مولع رد شزومآ هعسوت . یتنس ی و زاجم شزومآ اب یسیلگنا نابز
. 13 - 2 : 16 هرامش
ءايحا راد :توريب . یسلجم هملاع ، راون لأا راحب .) 1403 ( یقت دمحم ،یسلجم . 17
.یبرعلا ثارتلا
هرود تاعلاطا یروا نف هتشر تیفیک یسررب .) 1388 ( یضترم ،دار ینمؤم . 18
ساسا رب یسوط نیدلاریصن هجاوخ یتعنص هاگشناد یكینورتكلا شزومآ
. یيابطابط هملاع هاگشناد دشرا یسانشراک همان ناياپ . یكینورتكلا شزومآ یاهدرادناتسا
19. Akaslan, D. Chong, L. and L Effie (2010). E-Learning
in the Science of Electricity in Higher Education in
Turkey in Terms of Environment Andenergy. Society:
Heath, Culture and the Environment Conference. 1(1): 1-10.
20. Clark, R. E (1994). Media will never Influence
Learning, Educational Technology. Research and
Development. Vol 42. Issue 2: 21-29.
21. Nichols, M (2003). A Theory for E-Learning.
Educational Technology and Society. 6(2): 1-10.
22. Pandya, K. and K Gor (2011). Knowledge
Management: A Success Key for Higher Education.
Fed Uni Journal of Higher Education. 5 (1): 16- 23.