Page 55 - Pure Life 17
P. 55
(
54 PURE LIFE, Vol. 6, No.17 (Shawwal 1440. Khordad 1398. June 2019)
/
تیبرت رد یناسنا طباور یوگلا .) 1388 ( نايعيدب هيضار و . یلعاضر ،یزورون . 17
. 91 - 108 : 33 یپايپ . ینيد هشيدنا . نیسح ماما هریس رب دیک اب أت ینید
روپ یميهاربا نيسح و . زورهب ،اهنت ینابايخ . ميرم ،یدمحم . یلع ،راجن یيافو . 18
یزاس هدایپ هب تبسن یملع ت ئیه یاضعا دركلمع و شرگن ) . 1390 (
مولع رد شزومآ . دهشم یكشزپ مولع هاگشناد رد یزاجم شزومآ ماظن
. 120 - 127 2 : هرامش 11 . هرود . یکشزپ
.) 1387 ( ناراطع دمحم و . گنشوه ،یناوريا . جريا ،یدمحم کلم . رفعج ،یبوقعي . 19
یریگدای د ر یملع ت یه ئ یاضعا و نایوجشناد بولطم یاه یگژیو
. یزاجم یاه هرود نایوجشناد هاگدید : ناریا یلاع شزومآ رد یكینورتكلا
. 1۵9 - 173 1 : هرامش . 14 هرود . یلاع شزومآ رد یزير همانرب و شهوژپ
20. Facione P. Facion N. Giancarlo C. and S. Blohm (2002).
Teaching for Thinking. US: Insight Assessment
and the California Academic Press.
21. Guiller J. Durndell A. and A. Ross (2008). Peer
Interaction and Critical Thinking: Face-to-Face
or Online Discussion? Learning and Instruction,
18(2): 187-200.
22. - Levin, J (2009). How Faith Heals: A Theoretical Model:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19272579