Page 238 - Pure Life 18
P. 238

237     /  اهدیدهت و اه تصرف ؛یعامتجا یاه هکبش


                  .    یلم تیوه رب تنرتنیا ری  .)   ت ثأ  1390    ( یناشاک  یليلخ یضترم و سابع   ،یداق  .    16
                                      ی .    دربهار تاعلاطم هدکشهوژپ  :نارهت . 2 پاچ
                    لابند هب یعامتجا یاه هکبش  .) 1393    ( جلاح   یدهمدمحم و   ناميا ،راک مکحم  .    17
                    .    87 - 108  2  :  هرامش  1  .  هرود .    یلامش ناسارخ یماظتنا شناد   ؟دنتسه هچ

                   ،اه بیسآ(  یزاجم  یعامتجا  یاه هکبش  ) .    1391    (  هنازرف  ،یليکو .   18
                                                   .    )اه تصرف و تادیدهت


                         19. Boyd,  Danah  M  and  Nicole  B  Ellison  (2008).
                            Social  Network  Sites:  Definition,  History  and
                            Scholarship.  Journal  of  Computer  Mediated
                            Communication. Vol. 13: 210-230.
                         20. Cachia,  Romina.  Compañó,  Ramón  and  Olivier
                            Da  Costa  (2007).  Grasping  the  Potential  of
                            Online  Social  Networks      for  Foresight.
                            Technological  Forecasting  and  Cocial  Change.
                            Vol. 74 (8): 1179-1203.
                         21. Choi,  H  (2003).  A  Problem-based  Learning
                            Trail on the Internet Involvin Undergraduate
                            Nursing Students. Nurs Education. Vol. 42 (8): 359-363.
                         22. Haneefa  K.  Mohamed  and  E  Sumitha  (2011).
                            Perception and Use of Social Networking Sites
                            by the Students of Calicut University. Journal
                            of Library and Information Technology. Vol. 31
                            (4): 295-301.
                         23. Eke,  Helen  Nneka  (2011).  Modeling  LIS
                            Students  Intention  to  Adopt  E-Learning:  A
                            Case  from  University  of  Nigeria,  Nsukka.
                            Nigeria: Library Philosophy and Practice Park.
   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243