بازدید آقای دکتر فتاحی و هیات همراه از دانشگاه مجازی المصطفی صلی الله علیه و آله

 

 

 

آقای دکتر فتاحی و هیات همراه پژوهشکده شورای نگهبان  از دانشگاه مجازی المصطفی (ص) بازدید و با ریاست و معاونین دانشگاه دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مجازی المصطفی (ص) پیرو امضای تفاهم نامه همکاری میان جامعه المصطفی العالمیه و پژوهشکده شورای نگهبان فیمابین آیت الله عباسی و دکتر کدخدایی در بهمن 1402 جانشین این پژوهشکده جناب آقای فتاحی و هیات همراه از دانشگاه مجازی المصطفی دیدار و جلسه ای با ریاست و معاونین این دانشگاه برگزار کردند.

در ابتدای این جلسه ریاست دانشگاه حجت الاسلام دکتر ارجمندفر ضمن خیرمقدم و معرفی دانشگاه بیان داشتند: دانشگاه مجازی المصطفی (ص) از دانشگاه های فعال در عرصه آموزش در فضای مجازی با بیش از 35 رشته تحصیلی و در هفت زبان زنده دنیا با ارائه مدرک معتبر بین المللی فعالیت می نماید. تلاشمان در این مجموعه قرارگرفتن آموزش در مسیر و مکتب اهل بیت علیهم السلام بدون حضور دانش پژوه در ایران جهت کسب معارف اسلامی از دور است. وی اضافه نمود: نزدیک به 5 هزار دانش پژوه در میزکار دانشگاه در دوره های مختلف فعال هستند. علاقمند هستیم رشته های جدیدی را نیز فعال نماییم، در همین عرصه نیز دویست دوره تک درس و پودمانی را به 12 زبان اجرا نموده ایم.

در ادامه جناب آقای دکتر فتاحی با بیان تاریخچه ای از فعالیت پژوهشکده شورای نگهبان و شرح وظایف آن در عرصه های مختلف علمی پژوهشی و گزارشی از عملکرد این پژوهشکده اشاره نمودند. وی در ادامه بیان داشت: تلاشمان بر این است تا از مجموعه معظم المصطفی در گستره و عرصه های مختلف حداکثر بهره مندی را خصوصا در حوزه پژوهشی و آموزشی متاثر از تفاهم نامه منعقد شده ببریم.

در ادامه این جلسه معاونین پژوهشی، فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباطات و بین الملل دانشگاه مطالبی در خصوص معرفی فعالیت ها و نیز پیشنهاداتی در جهت عملیاتی نمودن این تفاهم نامه بیان کردند.

در پایان جلسه مقرر شد فهرستی از فعالیت های دو طرف بررسی، تدوین و به صورت همکاری اجرایی با هماهنگی مدیریت تفاهم نامه های المصطفی به عنوان رابط این تفاهم نامه عملیاتی شود.