معاونت آموزشی دانشگاه مجازی المصطفی، با گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری روز معلم را خدمت طلایه‌داران علم و پایه ریزان تمدن نوین اسلامی، تبریک و تهنیت عرض می نماید.

 

 

📌عن أبي عبد الله عليه السلام قال:
معلم الخير تستغفر له دواب الأرض، وحيتان البحر وكل صغيرة وكبيرة في أرض الله وسمائه.

🎙حضرت آیت الله خامنه‌ای:

🔸معلم یعنی كسی كه در دل انسان یك چراغی را روشن می‌كند و او را از جهالتی به دانایی و معرفتی رهنمون می‌شود؛ این معنای معلم است. این بزرگترین چیزی است كه در حیات انسان قابل تصور است.

🔹نمونه آن، معلمِ شهیدِ عزیزِ امروز ما، یعنی شهید مطهری است كه با دانش خود، با فكر عمیق و نیرومند خود، ابعادی از مسائل اسلامی را در بخشهای مختلف حلاجی كرد، بررسی كرد، روشن كرد و در خلال دهها كتاب باارزش، این‌ها را در اختیار ما قرار داد. وقتی محاسبه می‌كنیم، هركدام از این بخشهایی را كه شهید مطهری به آن وارد شده است و بررسی عمیق و عالمانه كرده است و در اختیار ما گذاشته است، چراغی است كه این مرد بزرگ در ذهن ما و در دل ما روشن كرده است. چه چیزی با این قابل مقایسه است؟۱۳۸۶/۰۲/۱۲

معاونت آموزشی دانشگاه مجازی المصطفی، با گرامی داشت سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری روز معلم را خدمت طلایه‌داران علم و پایه ریزان تمدن نوین اسلامی، تبریک و تهنیت عرض می نماید.

🔹 معاونت آموزش دانشگاه مجازی المصطفی
#معاونت_آموزش
#روز_معلم_گرامی_باد
#دانشگاه_مجازی_المصطفی
https://eitaa.com/AlmustafaOpenUniversity