پیام تبریک ریاست محترم دانشگاه مجازی المصطفی(ص) به اساتید گرانقدر دانشگاه به مناسبت فرارسیدن روز معلم

 

بسم الله الرحمن  الرحیم


دوازدهم اردیبهشت ماه، روز گرامیداشت مقام معلم که مقارن با سالروز شهادت استاد والامقام شهید مرتضی مطهری(ره) است را خدمت اساتید گرامی دانشگاه مجازی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
جایگاه رفیع معلمی مطابق آیات قرآن کریم به رفعت مقام الهی است، «الرَّحْمَنُ، عَلَّمَ الْقُرْآنَ»؛ و برترین معلمان انبیاء الهی و اولیای حقند، «یُعَلِّمُهُمُ الْکِتابَ وَ الْحِکْمَةَ» و شاید از این روست که در حدیث شریف نبوی «مِدادُ الْعُلَماءِ افْضَلُ مِنْ دِماءِ الشُّهَداء» در روز قيامت مركّب عالمان بر خون شهيدان دارای برتری است؛ چرا که تربیت معلم اساس و مقدمه رسیدن شهید به فیض و شعور شهادت است.
رشد و شکوفایی آدمی در پرتو تعالیم نورانی اهل بیت علیهم‌السلام نیز مرهون تلاش مجاهدان عرصه تعلیم و تعلم است.
سهم و نقش گسترش مکتب اهل بیت علیه السلام و معرفی مسیر روشن نظام جمهوری اسلامی قطعا توسط اساتید گرانقدر در دانشگاه مجازی المصطفی بسیار درخشان و ستودنی است. تلاش شبانه روزی اساتید این دانشگاه متاثر از عشق به این آرمان است و این شمع فروزان یقینا روشنی بخش اقصی نقاط عالم خواهد بود.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از اساتید محترم دانشگاه مجازی که با  کوشش‌های بی‌دریغ و تلاش مجدانه و شایسته در راه اعتلای علم و بیان معارف اهل بیت علیهم السلام فعالیت می نمایند وجود پربرکت ایشان را قدر دانسته و ضمن گرامیداشت و تبریک روز معلم، از درگاه خداوند سبحان، سعادت و بهروزی یکایک اساتید را مسئلت می‌نمایم.


                                                                                                                                                 سعید ارجمند فر                                                                                                    

                                                                                                                                      دانشگاه مجازی المصطفی (ص)