فرایند ثبت نام و پذیرش

 

 

 

فرایند ثبت نام:


 

 

 

 فرایند پذیرش:

مرحله اول – بررسی و رفع نواقص  احتمالی و پذیرش اولیه در اداره پذیرش دانشگاه مجازی:

افرادی که مدارک ایشان مورد تایید قرار نگیرد ، تا سه نوبت ایمیل رفع نواقصی را دریافت می نمایند و در برخی موارد نیز از طریق واتساپ کارشناسان مربوطه نسبت به رفع نواقص به ایشان اطلاع رسانی های مورد نیاز را ارائه خواهند کرد. در صورتیکه متقاضی تحصیل نسبت به ایمیل ها و تماس های ارسالی اقدام لازم را به عمل نیاورد، ثبت نام ایشان انصراف از تحصیل تلقی شده و ثبت نام ایشان عدم تایید خواهد شد.

افرادی که مدارک ایشان مورد تایید قرار گیرد در سامانه پذیرش مرکزی جامعه المصطفی العالمیه ، توسط اداره پذیرش دانشگاه مجازی ثبت نام اولیه می گردند؛ در این مرحله استعلامات مورد نیاز از جهت صحت و اعتبار مدارک ارسالی توسط سازمان مرکزی انجام می پذیرد، انجام این بخش از فرآیند پذیرش بین چهار الی هشت هفته کاری به طول می انجامد.

 

مرحله دوم – بررسی و رفع نواقص و پذیرش نهائی در اداره پذیرش سازمان مرکزی:

افرادی که پذیرش اولیه ایشان توسط سازمان مرکزی جامعه المصطفی العالمیه مورد قبول واقع شود، کد تحصیلی گرفته و حداکثر ظرف مدت چهار هفته کاری به دانشگاه مجازی جهت انتخاب واحد و شروع فرآیند تحصیل معرفی خواهند شد.

افرادی که پذیرش اولیه ایشان توسط سازمان مرکزی جامعه المصطفی العالمیه مورد قبول واقع نشود، در صورتیکه امکان رفع نواقصی پرونده نظیر ارسال تعهدنامه ارائه اصل مدرک دیپلم ، ارسال نامه درخواست پذیرش مجدد ، ارسال نامه درخواست انتقالی یا تعویض یک یا کل مدارک وجود داشته باشد، حداکثر چهار هفته مهلت خواهند داشت تا نسبت به رفع نواقصی اعلامی سازمان مرکزی اقدام نمایند. که در صورت عدم رفع نواقص مرحله دوم نیز به دانشگاه مجازی معرفی نخواهند شد و عدم تایید می گردند.

 

مرحله سوم – شروع فرآیند تحصیل پذیرفته شدگان:

افراد پذیرفته شده توسط سازمان مرکزی که صدور کد تحصیلی و معرفی جهت تحصیل به دانشگاه مجازی معرفی گردند، بسته به اینکه در چه ماهی از سال باشند، جهت شروع به تحصیل ترم در پیش رو یا ترم آینده ، انتخاب واحد سیستمی می گردند.

برای افراد فوق میزکار ایجاد و از طریق ایمیل کد کاربری و رمز عبور دریافت خواهند نمود.