Page 172 - صبا 02
P. 172

171   /        ندناوخ  ی     اه تراهم   ی  س      ردت شور« باتک   ی   با  ی     زرا و   ی  ل     لحت


                                                                                     عبانم

                 هناخباتک شقن و یهاگشزومآ یاه هنا خباتک شرتسگ و داجیا  )   ،     1385 ( هیقر ،حیصف یدمحا    1 .

                                       .راپاچ :نارهت   ،    نازومآ شناد رد هعلاطم تداع داجیا رد هسردم
                  یسیلگنا نابز رد نتشون و ندناوخ یاه  ر   ت  اهم سیردت شور  )   ،     1400 ( یپ .سا .یآ ،نشین  2 .
                                                                    ّ
               ،     یناتسرواجهق یرولب داوجدمحم و یمیرک رباص مج رتم ،     یج راخ نابز و مود نابز ناونع هب

                                                                        .هسی دوا :نارهت

                   3.  Ashton-Warner, S (1963), Teacher, New York: Simon and Schuster.
                   4.  Bismoko,  J  &  Nation,  I.S.P  (1974),  English  reading  speed  and  the

                      mother-tongue or national language, RELC Journal 5, 1: 86–89.
                   5.  Glynn,  T,  Crooks,  T,  Bethune,  N,  Ballard,  K.  &  Smith,  J  (1989),
                      Reading Recovery in Context, Wellington: Dept of Education.
                   6.  Nation, I. S. P (1989), Improving speaking fluency, System 17, 3: 377–
                      384.
                   7.  Nation, I. S. P (2008), Teaching ESL/ EFL Reading and Writing.
                   8.  Rasinski,  T  &  Hoffman,  J  (2003),  Oral  reading  in  the  school  literacy
                      curriculum. Readin Research Quarterly 38, 4: 510–522. G
                   9.  Simcock,  M  (1993),  Developing  productive  vocabulary  using  the  ask

                      and answer technique. Guidelines 15: 1–7.
                   10. Smith, J & Elley, W (1997), How Children Learn to Read. Auckland:
                      Addison Wesley Longman.
                   11.  Wong,  P  &  McNaughton,  S  (1980),  The  effects  of  prior  provision  of
                      context on the oral reading proficiency of a low progress reader, New
                      Zealand Journal of Educational.
   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177