Page 172 - صبا 02
P. 172
171 / ندناوخ ی اه تراهم ی س ردت شور« باتک ی با ی زرا و ی ل لحت
عبانم
هناخباتک شقن و یهاگشزومآ یاه هنا خباتک شرتسگ و داجیا ) ، 1385 ( هیقر ،حیصف یدمحا 1 .
.راپاچ :نارهت ، نازومآ شناد رد هعلاطم تداع داجیا رد هسردم
یسیلگنا نابز رد نتشون و ندناوخ یاه ر ت اهم سیردت شور ) ، 1400 ( یپ .سا .یآ ،نشین 2 .
ّ
، یناتسرواجهق یرولب داوجدمحم و یمیرک رباص مج رتم ، یج راخ نابز و مود نابز ناونع هب
.هسی دوا :نارهت
3. Ashton-Warner, S (1963), Teacher, New York: Simon and Schuster.
4. Bismoko, J & Nation, I.S.P (1974), English reading speed and the
mother-tongue or national language, RELC Journal 5, 1: 86–89.
5. Glynn, T, Crooks, T, Bethune, N, Ballard, K. & Smith, J (1989),
Reading Recovery in Context, Wellington: Dept of Education.
6. Nation, I. S. P (1989), Improving speaking fluency, System 17, 3: 377–
384.
7. Nation, I. S. P (2008), Teaching ESL/ EFL Reading and Writing.
8. Rasinski, T & Hoffman, J (2003), Oral reading in the school literacy
curriculum. Readin Research Quarterly 38, 4: 510–522. G
9. Simcock, M (1993), Developing productive vocabulary using the ask
and answer technique. Guidelines 15: 1–7.
10. Smith, J & Elley, W (1997), How Children Learn to Read. Auckland:
Addison Wesley Longman.
11. Wong, P & McNaughton, S (1980), The effects of prior provision of
context on the oral reading proficiency of a low progress reader, New
Zealand Journal of Educational.